maandag 2 mei 2011

Even stil maar wel druk bezig met allerlei dingen!!!!!!!!!!

Het is wel even stil op mijn blog maar ik ben wel druk bezig met van alles te maken en te doen. Ben ook bezig om iemands webwinkel te gaan over nemen en daar gaat ook veel tijd in zitten.Maar als ik meer nieuws heb dan horen jullie het. Ook heb ik vorige week mijn lieve kater Indy moeten laten inslapen en dat gaat ook niet in mijn koude kleren zitten hij is 17 jaar geworden en dat is stokoud voor een Siamees maar het was echt mijn maatje die er op alle slechte dagen er voor mijn was. Rust zacht lieve Indy.
Ga nog wat freubelen en bedenken wat ik allemaal nog wil gaan doen met mijn creatieve brein vandaag.


Liefs Kitty

1 opmerking:

  1. hallo kitty,
    ook een blog...
    via erika kom ik hier.
    wat leuk zeg!

    wat ontzettend triest dat je haar heb moeten laten inslapen, een mooie leeftijd maar wat zal je haar missen kitty!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.